Слово редактора: про перехід до нових медіа

Дорогі друзі!

Питання виходу “КПІшника” турбувало не лише колектив, але й читачів, які підтримували появу достойного видання в університеті. Газета, що в перспективі могла стати хорошим аналітичним чтивом, затримувала свій вихід. І затримувала саме тоді, коли розвивались теми, які не могли нас не хвилювати: внутрішні конференції органів самоврядування, перебіг ситуації із Законом про вищу освіту, нові освітні можливості, ініціативи та десятки інших важливих для студентства подій. Зважаючи на розлогу структуру пабліків університету в соціальних мережах, потрібна інформація розповсюджувалась досить оперативно. Але, знову ж таки, жоден зосереджений центр інформування не систематизовував окремі повідомлення в чітку та зрозумілу систему. З цього роблю висновок, що нам потрібен якісний журналістський контент, з якого кожен зможе почерпнути не лише новину, а й її об’єктивний аналіз. Крім того, цей контент повинен з’являтись вчасно і систематично. На жаль, зробити друковану газету таким об’ємним і наповненим виданням, яке без затримок інформуватиме студентство, ми не можемо в першу чергу з фінансових причин. Вихід одного номера “КПІшника” за вартістю друку прирівнюється до проведення далеко не одного достойного університетського заходу, які не менш потрібні вишу, як і якісні засоби масової інформації. Я хочу, щоб газета “КПІшник” не просто була швидкою та справді масовою, але й змогла донести до студентів та представників органів студенського самоврядування ідеї, які в подальшому зможуть втілюватись у відповідних корисних заходах. Якщо ми зможемо піднімати достойні теми, то й зможемо знайти людей, які усвідомлюють потребу докласти зусиль в правильне русло, яке сприятиме нашому розвитку. Бажаючи стати кращим, швидшим, якіснішим, колектив газети “КПІшник” розпочинає позиціонувати себе як представник нових медіа. Від сьогодні “КПІшник” – це ще й онлайн-ресурс, відкритий для висловлення аналітичних стетей, що торкаються сучасної молоді. Для того, щоб стати справді дієвим виданням, нам потрібні люди, які його побудують та укріплять. То ж звертаюсь до всіх охочих розділити нашу ініціативу пітримання якісного контенту – ми чекаємо на Вас, як на єдине джерело думок студентства.

Читайте онлайн-версію газети “КПІшник” за адресою kpishnik.kpi.ua, а також в соціальних мережах: vk.com/kpishnik та facebook.com/kpishnik, де у Вас буде можливість долучитись до активних обговорень наших авторських публікацій.

Ми сподіваємось на те, що зможемо підтримувати якісне наповнення мережевих ресурсів онлайн-публікаціями і при можливості розповсюджувати найкращі статті в друкованому вигляді.

comments powered by HyperComments

Світлана Рудик

Світа Рудик – екс-головний редактор газети "КПІшник", засновник її онлайн-версії.